Objednání servisu provádějte kliknutím na tlačítko, soukromé osoby též příp. telefonicky (v pracovní dny nejlépe mezi 13-16h). V případě mechanického poškození nosné části kování (panty) nebo podezření na závady, kdy by již nebylo možné křídlo vrátit do původní polohy (zavřít), s křídlem nemanipulujte! Toto uveďte do objednávky. Bezpečnostní ani vchodové dveře bez klíče (čipu) nebo s poškozeným zámkem či vložkou neotvíráme. Po zpracování poptávky vás budeme kontaktovat (zpravidla do 24h) a v případě zájmu provedeme specifikaci závady a požadovaného dílu včetně dodání a výměny a následného odborného seřízení a údržby kování. Ve většině případů dochází k poškození nebo špatné funkci kování z důvodu zanedbané údržby a servisních prohlídek, které by měly být prováděny min 1x ročně, u nadměrně namáhaných a používaných stavebních výplní (např. vstupní dveře) pak 1x za 6 měsíců. Předcházejte proto poškození dodržováním pravidelné údržby. Je-li to možné, provádíme servis ihned při první návštěvě. Pouze v případě, že nemáme k dispozici požadovaný díl kování, je domluven následný servis po naskladnění potřebných dílů kování. Před návštěvou technika odstraňte předměty z vnitřních parapetů a vykliďte prostor kolem oken a dveří, aby bylo možné jejich úplné otevření. Příklady údržby a běžného servisu s dodáním a výměnou poškozených běžně dostupných dílů kování, včetně následného seřízení najdete ZDE . Přesná cena za provedený servis je stanovena před realizací objednávky. Běžně používané díly kování máme skladem, v případě objednání dílů, které nemáme skladem, požadujeme úhradu zálohy ve výši min. 50% z celkové částky. Starší typy kování se již nevyrábí a nemusí být skladem ani u dodavatele, jsme však schopni provést překování novým typem kování.
Rozsah standardní pravidelné údržby oken a dveří: celková revize obvodového a rámového okenního a dveřního kování kontrola a seřízení bezpečnostních prvků kování odstranění netěsností mezi rámem a křídlem na základě požadavku zákazníka kontrola odtokových kanálků seřízení pro správný chod a snadnou obsluhu (snadné otáčení klikou se znatelným odporem těsnění při dotažení kliky, snadné otáčení kliky v celé dráze svědčí o nedostačující těsnosti) promazání kluzných částí kování a třecích ploch (používáme kvalitní maziva) odstranění běžných kolizních stavů (např. drhnutí křídla o rám) kontrola a seřízení pojistky chybné manipulace O-S oken seřízení kování při nechtěném vyklopení křídla (ventilačka) v poloze otevřeno dotažení fixačních prvků kování a šroubů okenní kliky nastavení parkovacího mechanismu seřízení průvěsu křídel seřízením kontrola správné pozice uzávěrů kontrola synchronizace obvodového kování nastavení aretační západky balkónových dveří vizuální kontrola stavu těsnění (mechanické poškození, zpuchření)
Objednávka odborného servisu oken a dveří E-objednávka servisu oken a dveří

SERVIS, OPRAVA, ÚDRŽBA A SEŘÍZENÍ OKEN A DVEŘÍ - KALMONT LITVÍNOV

Rozbité kování plastového okna - servis oken a dveří KalMont Litvínov

Objednání servisu a opravy kování oken a dveří - KalMont

E-objednávka servisu oken a dveří
Objednání servisu můžete provést kliknutím na tlačítko níže, soukromé osoby též příp. telefonicky (v pracovní dny nejlépe mezi 13-16h) nebo zprávou přes WhatsApp. Orientační ceník nejběžnějších servisních úkonů najdete ZDE . V případě výměny poškozených dílů kování je zákazník s cenou předběžně seznámen. Běžně používané díly kování máme skladem, v případě objednání dílů, které nemáme skladem, požadujeme úhradu zálohy ve výši min. 50% z celkové částky. Starší typy kování se již nevyrábí a nemusí být skladem ani u dodavatele, jsme však schopni provést překování novým typem kování. V případě mechanického poškození nosné části kování (panty) nebo podezření na závady, kdy by již není možné křídlo vrátit do původní polohy běžným způsobem postupujte dle těchto pokynů Bezpečnostní ani vchodové dveře bez klíče (čipu) nebo s poškozeným zámkem či vložkou neotvíráme. Po zpracování poptávky vás budeme kontaktovat (zpravidla do 24h) a v případě zájmu provedeme specifikaci závady a požadovaného dílu včetně dodání a výměny a následného odborného seřízení a údržby kování. Ve většině případů dochází k poškození nebo špatné funkci kování z důvodu zanedbané údržby a servisních prohlídek, které by měly být prováděny min 1x ročně, u nadměrně namáhaných a používaných stavebních výplní (např. vstupní dveře) pak 1x za 6 měsíců. Předcházejte proto poškození dodržováním pravidelné údržby. Je-li to možné, provádíme servis ihned při první návštěvě. Pouze v případě, že nemáme k dispozici požadovaný díl kování, je domluven následný servis po naskladnění potřebných dílů kování. Před návštěvou technika odstraňte předměty z vnitřních parapetů a vykliďte prostor kolem oken a dveří, aby bylo možné jejich úplné otevření.