V případě požadavku na servis a údržbu oken a dveří organizovaném bytovým družstvem, SVJ apod. zašlete objednávku na e-mail: info@kalmont.czSdělte nám vaše kontaktní údaje: •Název organizace, sdružení či bytového družstva•Fakturační adresa včetně IČ•Jméno a příjmení osoby umožňující jednat za organizaci, sdružení či bytové družstvo•Aktuální platné telefonní číslo jednající osoby, •Adresa realizace•Jméno a příjmení osoby, která bude na místě realizace a její tel č. (nepovinné)•Požadaveknaservis(např.revize+běžnýservisaúdržba,netěsnost,utrženýpant,protáčeníkliky,nelze otevřít nebo zavřít apod.), vhodné je zaslání detailních fotografií na e-mail nebo WhatsApp.Pozpracováníbudedomluventermínservisu,zpravidlavpracovnídnyvdoběod8.00docca14.00h.Na základěpředchozídomluvyjemožnéprovéstpřednostníservis,přesnýčasvjednotlivýchbytechnelze stanovit. Sjednaný servis ve smluvený termín je ukončen po dokončení servisu ve zpřístupněných prostorech.Prosjednanýservisokenadveříjedůležitépřipravitdostatečnýpracovníprostorazajistitpřístupk oknům či dveřím z interiéru:•ulička před okny a dveřmi min. 60 cm s podmínkou možného plného otevření křídel,•odstranit předměty z vnitřních parapetů a dekorace z křídel, aby bylo možné křídla plně otevřít•odhrnout závěsy a záclony•sejmout demontovatelné rolety a sítě proti hmyzuTěžký nebo vestavěný nábytek pod okny nestěhujte. Okna a dveře před servisem nemyjte.Servisprovádímedůkladněasmaximálníopatrností,jevšakvhodnépředcházetnepředvídatelnýmsituacím. Je-lipodoknykoberec,bytovýtextilčipodlahanáchylnákpoškozeníčizašpinění,doporučujemezakrytínapř. starší dekou.Vpřípaděrozsáhlejšíchopravavýměnynáhradníchdílůkování,jeněkdynutnékřídlovysaditamanipulovats ním,vtomtopřípadědbejtepokynůservisníhotechnikaazajistětedostatečnýpracovníprostor.Vpřípadě náročnějšíhoservisusvýměnoudílůkovánímůžebýtsjednánnáhradnítermín,abybylomožnéprovést sjednaný servis v dohodnutém čase v ostatních bytech.Vpřípadě,žesejednáoservishrazenýnapř.bytovýmdružstvemnebosdruženímvlastníkůnazákladě písemnéobjednávky,uživatelbytupouzepotvrdírozsahprovedenýchpracísvýmpodpisemnapředávacím protokolu.Vpřípadě,žeuživatelbytuneotevírá,jezpravidlaprovedenještědalší1-2pokusyozpřístupněnív průběhu dne. Neotevírá-li uživatel bytu, není servis proveden z důvodu neumožnění přístupu.Cenynejběžnějšíchservisníchpracíjsoukdispozicivceníku.Vpřípaděservisuvětšíhopočtukřídelv objednávce(>50ks)jemožnéposkytnoutindividuálnímnožstevníslevuvpřípadě,žejesplněnapodmínka realizace alespoň u 80% bytových jednotek v každém termínu dle sjednané objednávky.
Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzuKalMont - Kalenda Jan, LitvínovTel: 605 421 978
V případě požadavku na servis a údržbu oken a dveří organizovaném bytovým družstvem, SVJ apod. zašlete objednávku na e-mail: info@kalmont.czSdělte nám vaše kontaktní údaje: •Název organizace, sdružení či bytového družstva•Fakturační adresa včetně IČ•Jménoapříjmeníosobyumožňujícíjednatzaorganizaci, sdružení či bytové družstvo•Aktuální platné telefonní číslo jednající osoby, •Adresa realizace•Jménoapříjmeníosoby,kterábudenamístěrealizaceajejí tel č. (nepovinné)•Požadaveknaservis(např.revize+běžnýservisaúdržba, netěsnost,utrženýpant,protáčeníkliky,nelzeotevřítnebo zavřítapod.),vhodnéjezaslánídetailníchfotografiínae-mail nebo WhatsApp.Pozpracováníbudedomluventermínservisu,zpravidlav pracovnídnyvdoběod8.00docca14.00h.Nazákladě předchozídomluvyjemožnéprovéstpřednostníservis,přesný časvjednotlivýchbytechnelzestanovit.Sjednanýservisve smluvenýtermínjeukončenpodokončeníservisuve zpřístupněných prostorech.Prosjednanýservisokenadveříjedůležitépřipravit dostatečnýpracovníprostorazajistitpřístupkoknůmči dveřím z interiéru:•uličkapředoknyadveřmimin.60cmspodmínkou možného plného otevření křídel,•odstranitpředmětyzvnitřníchparapetůadekoracezkřídel, aby bylo možné křídla plně otevřít•odhrnout závěsy a záclony•sejmout demontovatelné rolety a sítě proti hmyzuTěžkýnebovestavěnýnábytekpodoknynestěhujte.Oknaa dveře před servisem nemyjte.Servisprovádímedůkladněasmaximálníopatrností,jevšak vhodnépředcházetnepředvídatelnýmsituacím.Je-lipodokny koberec,bytovýtextilčipodlahanáchylnákpoškozeníči zašpinění, doporučujeme zakrytí např. starší dekou.Vpřípaděrozsáhlejšíchopravavýměnynáhradníchdílůkování, jeněkdynutnékřídlovysaditamanipulovatsním,vtomto případědbejtepokynůservisníhotechnikaazajistětedostatečný pracovníprostor.Vpřípaděnáročnějšíhoservisusvýměnoudílů kovánímůžebýtsjednánnáhradnítermín,abybylomožné provést sjednaný servis v dohodnutém čase v ostatních bytech.Vpřípadě,žesejednáoservishrazenýnapř.bytovým družstvemnebosdruženímvlastníkůnazákladěpísemné objednávky,uživatelbytupouzepotvrdírozsahprovedených pracísvýmpodpisemnapředávacímprotokolu.Vpřípadě,že uživatelbytuneotevírá,jezpravidlaprovedenještědalší1-2 pokusyozpřístupněnívprůběhudne.Neotevírá-liuživatelbytu, není servis proveden z důvodu neumožnění přístupu.Cenynejběžnějšíchservisníchpracíjsoukdispozicivceníku.V případěservisuvětšíhopočtukřídelvobjednávce(>50ks)je
KalMont - Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzuKalenda Jan, LitvínovTel: 605 421 978