OBJEDNÁVKA SERVISU OKEN A DVEŘÍ

V případě požadavku na servis a údržbu oken a dveří organizovaném bytovým družstvem, SVJ apod. zašlete objednávku na e-mail: info@kalmont.cz Sdělte nám vaše kontaktní údaje: Název organizace, sdružení či bytového družstva Fakturační adresa včetně IČ Jméno a příjmení osoby umožňující jednat za organizaci, sdružení či bytové družstvo Aktuální platné telefonní číslo jednající osoby, Adresa realizace Jméno a příjmení osoby, která bude na místě realizace a její tel č. (nepovinné) Požadavek na servis (např. revize + běžný servis a údržba, netěsnost, utržený pant, protáčení kliky, nelze otevřít nebo zavřít apod.), vhodné je zaslání detailních fotografií na e-mail nebo WhatsApp. Po zpracování bude domluven termín servisu, zpravidla v pracovní dny v době od 8.00 do cca 14.00h. Na základě předchozí domluvy je možné provést přednostní servis, přesný čas v jednotlivých bytech nelze stanovit. Sjednaný servis ve smluvený termín je ukončen po dokončení servisu ve zpřístupněných prostorech. Pro sjednaný servis oken a dveří je důležité připravit dostatečný pracovní prostor a zajistit přístup k oknům či dveřím z interiéru: ulička před okny a dveřmi min. 60 cm s podmínkou možného plného otevření křídel, odstranit předměty z vnitřních parapetů a dekorace z křídel, aby bylo možné křídla plně otevřít odhrnout závěsy a záclony sejmout demontovatelné rolety a sítě proti hmyzu Těžký nebo vestavěný nábytek pod okny nestěhujte. Okna a dveře před servisem nemyjte. Servis provádíme důkladně a s maximální opatrností, je však vhodné předcházet nepředvídatelným situacím. Je-li pod okny koberec, bytový textil či podlaha náchylná k poškození či zašpinění, doporučujeme zakrytí např. starší dekou. V případě rozsáhlejších oprav a výměny náhradních dílů kování, je někdy nutné křídlo vysadit a manipulovat s ním, v tomto případě dbejte pokynů servisního technika a zajistěte dostatečný pracovní prostor. V případě náročnějšího servisu s výměnou dílů kování může být sjednán náhradní termín, aby bylo možné provést sjednaný servis v dohodnutém čase v ostatních bytech. V případě, že se jedná o servis hrazený např. bytovým družstvem nebo sdružením vlastníků na základě písemné objednávky, uživatel bytu pouze potvrdí rozsah provedených prací svým podpisem na předávacím protokolu. V případě, že uživatel bytu neotevírá, je zpravidla proveden ještě další 1 - 2 pokusy o zpřístupnění v průběhu dne. Neotevírá-li uživatel bytu, není servis proveden z důvodu neumožnění přístupu. Ceny nejběžnějších servisních prací jsou k dispozici v ceníku . V případě servisu většího počtu křídel v objednávce (>50ks) je možné poskytnout individuální množstevní slevu v případě, že je splněna podmínka realizace alespoň u 80% bytových jednotek v každém termínu dle sjednané objednávky.
Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzu KalMont - Kalenda Jan, Litvínov Tel: 605 421 978
Oprava oken

OBJEDNÁVKA SERVISU OKEN A DVEŘÍ

V případě požadavku na servis a údržbu oken a dveří organizovaném bytovým družstvem, SVJ apod. zašlete objednávku na e-mail: info@kalmont.cz Sdělte nám vaše kontaktní údaje: Název organizace, sdružení či bytového družstva Fakturační adresa včetně IČ Jméno a příjmení osoby umožňující jednat za organizaci, sdružení či bytové družstvo Aktuální platné telefonní číslo jednající osoby, Adresa realizace Jméno a příjmení osoby, která bude na místě realizace a její tel č. (nepovinné) Požadavek na servis (např. revize + běžný servis a údržba, netěsnost, utržený pant, protáčení kliky, nelze otevřít nebo zavřít apod.), vhodné je zaslání detailních fotografií na e- mail nebo WhatsApp. Po zpracování bude domluven termín servisu, zpravidla v pracovní dny v době od 8.00 do cca 14.00h. Na základě předchozí domluvy je možné provést přednostní servis, přesný čas v jednotlivých bytech nelze stanovit. Sjednaný servis ve smluvený termín je ukončen po dokončení servisu ve zpřístupněných prostorech. Pro sjednaný servis oken a dveří je důležité připravit dostatečný pracovní prostor a zajistit přístup k oknům či dveřím z interiéru: ulička před okny a dveřmi min. 60 cm s podmínkou možného plného otevření křídel, odstranit předměty z vnitřních parapetů a dekorace z křídel, aby bylo možné křídla plně otevřít odhrnout závěsy a záclony sejmout demontovatelné rolety a sítě proti hmyzu Těžký nebo vestavěný nábytek pod okny nestěhujte. Okna a dveře před servisem nemyjte. Servis provádíme důkladně a s maximální opatrností, je však vhodné předcházet nepředvídatelným situacím. Je-li pod okny koberec, bytový textil či podlaha náchylná k poškození či zašpinění, doporučujeme zakrytí např. starší dekou. V případě rozsáhlejších oprav a výměny náhradních dílů kování, je někdy nutné křídlo vysadit a manipulovat s ním, v tomto případě dbejte pokynů servisního technika a zajistěte dostatečný pracovní prostor. V případě náročnějšího servisu s výměnou dílů kování může být sjednán náhradní termín, aby bylo možné provést sjednaný servis v dohodnutém čase v ostatních bytech. V případě, že se jedná o servis hrazený např. bytovým družstvem nebo sdružením vlastníků na základě písemné objednávky, uživatel bytu pouze potvrdí rozsah provedených prací svým podpisem na předávacím protokolu. V případě, že uživatel bytu neotevírá, je zpravidla proveden ještě další 1 - 2 pokusy o zpřístupnění v průběhu dne. Neotevírá-li uživatel bytu, není servis proveden z důvodu neumožnění přístupu. Ceny nejběžnějších servisních prací jsou k dispozici v ceníku . V případě servisu většího počtu křídel v objednávce (>50ks) je
KalMont - Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzu Kalenda Jan, Litvínov Tel: 605 421 978
KalMont - Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzu Kalenda Jan, Litvínov Tel: 605 421 978