V případě požadavku na servis a údržbu oken a dveří organizovaném bytovým družstvem, SVJ, firmou apod. zašlete objednávku na e-mail: info@kalmont.czSdělte nám vaše kontaktní údaje: •Název organizace, sdružení či bytového družstva•Fakturační adresa včetně IČ•Jméno a příjmení osoby umožňující jednat za organizaci, sdružení či bytové družstvo•Aktuální platné telefonní číslo jednající osoby, •Adresa realizace•Jméno a příjmení osoby, která bude na místě realizace a její tel č. (nepovinné)•Požadaveknaservis(např.revize+běžnýservisaúdržba,netěsnost,utrženýpant,protáčeníkliky,nelze otevřít nebo zavřít apod.), vhodné je zaslání detailních fotografií na e-mail nebo WhatsApp.Pozpracováníbudedomluventermínservisu.Servisjeprováděnzpravidlavběžnépracovnídobě.Na základěpředchozídomluvyjemožnéprovéstpřednostníservis,přesnýčasvjednotlivýchbytechnelze stanovit. Sjednaný servis ve smluvený termín je ukončen po dokončení servisu ve zpřístupněných prostorech.Pro sjednaný servis oken a dveří je objednatel povinen:•zajistitbezpečnýpřístupadostatečnýpracovníprostor(uličkamin.60cm)předoknyadveřmis možností jejich úplné otevření•odstranitpředmětyzvnitřníchparapetůadekorace,odhrnoutzávěsy,záclony,vertikálnížaluzieapod.do stran, aby bylo možné křídla úplně otevřít•sejmout demontovatelné látkové rolety a sítě proti hmyzuTěžký nebo vestavěný nábytek pod okny nestěhujte. Okna a dveře před servisem nemyjte.Servisprovádímedůkladněasmaximálníopatrností,jevšakvhodnépředcházetnepředvídatelnýmsituacím. Je-lipodoknykoberec,bytovýtextilčipodlahanáchylnákpoškozeníčizašpinění,doporučujemezakrytínapř. starší dekou.Vpřípaděrozsáhlejšíchopravavýměnynáhradníchdílůkování,jeněkdynutnékřídlovysaditamanipulovats ním,vtomtopřípadědbejtepokynůservisníhotechnikaazajistětedostatečnýpracovníprostor.Vpřípadě náročnějšíhoservisusvýměnoudílůkovánímůžebýtsjednánnáhradnítermín,abybylomožnéprovést sjednaný servis v dohodnutém čase v ostatních bytech.Vpřípadě,žesejednáoservishrazenýnapř.bytovýmdružstvemnebosdruženímvlastníkůnazákladě písemnéobjednávky,uživatelbytupouzepotvrdírozsahprovedenýchpracísvýmpodpisemnapředávacím protokolu.Vpřípadě,žeuživatelbytuneotevírá,jezpravidlaprovedenještědalší1-2pokusyozpřístupněnív průběhu dne. Neotevírá-li uživatel bytu, není servis proveden z důvodu neumožnění přístupu.Cenynejběžnějšíchservisníchpracíjsoukdispozicivceníku.Vpřípaděservisuvětšíhopočtukřídelv objednávce(>100ks)jemožnéposkytnoutindividuálnímnožstevníslevuzapodmínky,žesjednanýservis nebuderealizován(nezajištěnípřístupu)max.u10%bytovýchjednotekvkaždémsjednanémtermínudle objednávky.
Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzuKalMont - Kalenda Jan, LitvínovTel: 605 421 978
V případě požadavku na servis a údržbu oken a dveří organizovaném bytovým družstvem, SVJ, firmou apod. zašlete objednávku na e-mail: info@kalmont.czSdělte nám vaše kontaktní údaje: •Název organizace, sdružení či bytového družstva•Fakturační adresa včetně IČ•Jménoapříjmeníosobyumožňujícíjednatzaorganizaci, sdružení či bytové družstvo•Aktuální platné telefonní číslo jednající osoby, •Adresa realizace•Jménoapříjmeníosoby,kterábudenamístěrealizaceajejí tel č. (nepovinné)•Požadaveknaservis(např.revize+běžnýservisaúdržba, netěsnost,utrženýpant,protáčeníkliky,nelzeotevřítnebo zavřítapod.),vhodnéjezaslánídetailníchfotografiínae-mail nebo WhatsApp.Pozpracováníbudedomluventermínservisu.Servisje prováděnzpravidlavběžnépracovnídobě.Nazákladě předchozídomluvyjemožnéprovéstpřednostníservis,přesný časvjednotlivýchbytechnelzestanovit.Sjednanýservisve smluvenýtermínjeukončenpodokončeníservisuve zpřístupněných prostorech.Pro sjednaný servis oken a dveří je objednatel povinen:•zajistitbezpečnýpřístupadostatečnýpracovníprostor (uličkamin.60cm)předoknyadveřmismožnostíjejichúplné otevření•odstranitpředmětyzvnitřníchparapetůadekorace, odhrnoutzávěsy,záclony,vertikálnížaluzieapod.dostran,aby bylo možné křídla úplně otevřít•sejmout demontovatelné látkové rolety a sítě proti hmyzuTěžkýnebovestavěnýnábytekpodoknynestěhujte.Oknaa dveře před servisem nemyjte.Servisprovádímedůkladněasmaximálníopatrností,jevšak vhodnépředcházetnepředvídatelnýmsituacím.Je-lipodokny koberec,bytovýtextilčipodlahanáchylnákpoškozeníči zašpinění, doporučujeme zakrytí např. starší dekou.Vpřípaděrozsáhlejšíchopravavýměnynáhradníchdílůkování, jeněkdynutnékřídlovysaditamanipulovatsním,vtomto případědbejtepokynůservisníhotechnikaazajistětedostatečný pracovníprostor.Vpřípaděnáročnějšíhoservisusvýměnoudílů kovánímůžebýtsjednánnáhradnítermín,abybylomožné provést sjednaný servis v dohodnutém čase v ostatních bytech.Vpřípadě,žesejednáoservishrazenýnapř.bytovým družstvemnebosdruženímvlastníkůnazákladěpísemné objednávky,uživatelbytupouzepotvrdírozsahprovedených pracísvýmpodpisemnapředávacímprotokolu.Vpřípadě,že uživatelbytuneotevírá,jezpravidlaprovedenještědalší1-2 pokusyozpřístupněnívprůběhudne.Neotevírá-liuživatelbytu, není servis proveden z důvodu neumožnění přístupu.Cenynejběžnějšíchservisníchpracíjsoukdispozicivceníku.V případěservisuvětšíhopočtukřídelvobjednávce(>100ks)je možnéposkytnoutindividuálnímnožstevníslevuzapodmínky, žesjednanýservisnebuderealizován(nezajištěnípřístupu) max.u10%bytovýchjednotekvkaždémsjednanémtermínudle objednávky.
KalMont - Servis oken, žaluzie, rolety, sítě proti hmyzuKalenda Jan, Litvínov Tel: 605 421 978